Consulting 2017-03-29T10:27:26+00:00

Zlepšování výsledků a podpora při řízení firmy

Praktická analýza prodejní organizace
Nastavení/vyladění systémů řízení prodeje a jejich praktická aplikace na všech úrovních
Společné nastavení, sledování a hodnocení klíčových aktivit ve vazbě na výsledky
Plánování výsledků, aktivit a rozvoje prodejní organizace
Podpora personálních procesů
Spolupráce vždy na úrovni konkrétního života lidí a firmy

Vedení a řízení lidí

  • výběr a přijímání nových pracovníků, nástupní plány
  • nástroje vedení a řízení lidí
  • rozvoj a motivace jednotlivců a týmu
  • vedení rozhovorů (čtvrtletních, ročních, vytýkacích apod.)
  • vedení společných návštěv
  • ukončení pracovního poměru

Key Account Management

aneb jak efektivně využít potenciál vybraných klíčových zákazníků

  • výběr klíčového zákazníka
  • příprava vhodného přístupu
  • maximum informací tvoří úspěch
  • plán na konkrétního zvoleného klienta a jeho praktická aplikace
  • příprava na roční rozhovory a jednání s klíčovým klientem

Prodej a prodejní styly

  • akvizice nových klientů
  • vedení prodejních rozhovorů
  • využití vhodného stylu v návaznosti na situaci u zákazníka

Organizace a systém práce obchodníka

  • klasifikace zákazníků a práce s platformou klientů v regionu
  • řízení obchodu ve vlastním regionu
  • uplatnění prvků práce pro klíčové zákazníky při rozvoji silných regionálních klientů

Vyjednávání

 jak dosáhnout požadovaného výsledku k oboustranné spokojenosti

  • příprava na vyjednávání a jeho struktura
  • použití různých stylů při vedení vyjednávání
  • tipy triky používané při vyjednávání
  • vyjednávací taktiky
  • práce s mrtvým bodem jednání
  • cenové vyjednávání
  • „desatero vyjednavače“

Koučování

využití všech stylů podpory lidí pro dané situace
  • v terénu nebo „on the job“
  • koučování talentů
  • týmové koučování
  • osobní koučování vyšších manažerů s vysoce individuálním přístupem
  • opravdu praktické a ze života

Training the trainers

aneb jak efektivně využívat interní zdroje pro rozvoj zaměstnanců

  • identifikace rozvojových potřeb a tvorba vzdělávacího/tréninkového programu
  • prezentační dovednosti, práce s různými typy posluchačů a zvládání obtížných situací
  • nastavení systému interního vzdělávání (motivace interních trenérů, jejich ohodnocení, zařazení v rámci organizace apod.)

Co říkají někteří klienti

„ Je dobré, že lektor i přes veliké odborné znalosti používá i „selský rozum“
Radek Vais, Budvar
„Opět skvělé 2 dny plné nových informací, které 100% využiji v praxi a plné tréninku. Pozitivní kreativní atmosféra s vysokým nasazením účastníků až do odpoledních hodin.“
Tomáš Bursa, Budvar
„Hodně příkladů, interaktivní neobvyklá forma – postupně se po 2 blocích spojovaly poznatky a mířily do cíle. Praktické, použitelné v praxi a neúnavné.“
Radek Vlach, GSK